12 Mayıs 2014 Pazartesi

KARA RIHTIM




saçların günah koksa 
kirpiklerin ihanetten dökülse 
tırnaklarından yabancı ellerin soğukluğu süzülse 
rıhtımda bekleyenin benim 
yaşarken bahçen 
göçünde mezarın kalbimdir derdin 
içine gömmek için mi kıydın bana 
hiç gelmesen de bekleyeceğim 

güvertelerde uçuşan nice el var 
bana da bir siyah mendil sallayan olur 
bir gün yanlışlıkla 
seni saadet kuşlarının kanadı getirmişti 
leylek gagalarında yaban ülkelere göçesin diye mi 
ruhumun iklimine uysan ne olur 
ben değiştirirdim dünyamı ya da isteseydin 
dileseydin kutuplarda taze hurma toplardım ellerimle 
ekvator damlarından buzlar sarkıtırdım 

gitmek istedin 
ne gönlünün iklimi 
ne ruhundaki mevsimler.. 
hepsi bahane, gitmek istedin 
bekleyeni olan rahat gider 
benim de bekleyenim olsaydı rahat giderdim 
nereye.. 
senin ülkene. 
hiç dönmesen de bekleyeceğim 

güvertelerde uçusan nice el var 
bir gün bana da bir siyah mendil sallayan olacak yanlışlıkla 
ben.. 
ben.. 
gözlerim beklemekten kör olmuş 
hasret şarkıları söyleyeceğim iskelelerde.. 

Zeki MÜREN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.