10 Mart 2014 Pazartesi

BENDEN BİLMEYİN




İstanbul'da bir fabrika 
fabrikayı ben koymadım oraya 
ben diyorum ki size 
İstanbul'da bir fabrika 

fabrikayı işçiler çalıştırır 
işçileri bir milyoner 
ben diyorum ki size 
fabrikayı işçiler çalıştırır 

grev gittikçe büyüyor 
grevi ben istemiyorum 
ben diyorum ki size 
grev gittikçe büyüyor 

bini boşaldıkça biri doluyor 
binini ben boşaltmıyoum 
ben diyorum ki size 
bini boşaldıkça biri doluyor 

bu düzen beyler düzeni 
bu düzeni ben yapmadım 
ben diyorum ki size 
bu düzen beyler düzeni 

ortalık gitgide karışıyor 
ortalığı karıştıran ben değilim 
ben diyorum ki size 
ortalık gitgide karışıyor 

birgün kıyamet koparsa 
kıyamet kopsun istemiyorum 
ben diyorum ki size 
birgün kıyamet koparsa 

gençler kuytularda öpüşüyorlar 
marulun vakti geçti 
şimdi karpuzlar kızaracak 
ardından fındık fıstık 
ardından ayva 
ayvayı sarartan ben değilim 
ben diyorum ki size 
gençler kuytularda öpüşüyorlar 
ayvanın vakti 

Hasan Hüseyin KORKMAZGİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.